11.12.09

OFFICE MATTERS



Lame btul aku x update blog ni...lately ni bz ckit kat opis...byk pkara yg blaku....lbih2 lg mlibatkan rombakan OC & kawan2 aku....Cite pasal rombakan OC....dgn bangganya aku umumkan yg aku skang di bwh Strategic Planning Department & dlm Unit Research & Database....keje aku memantau semua projek2 incoming & outgoing...so far aku happy dgn unit baru aku ni...totolly new....kwn2 yg satu unit dulu smua dah bpecah..tp aku still dibawah naungan En. Ikhwan...Keje2 baru semua da bmula..take time ckitla tuk aku study pasal smua projek yg dibawah SPNB...that y aku agak bz skarang ni....byk yg aku kena tau..tp bagi aku tara hal la..nak seribu daya x nak seribu dalih....

Skang ni nak cite psl kwn2 plak.....mcm yg aku cite dulu la....mcm2 yg jd ngan kwn2 aku...ada yang bmasam muke , x btegur sape n... lg teruk blaku salah faham. Susahkan klu kite rase kite ni tlalu bagus sampai x pnah mngaku salah sendiri...lbih truk lg klu pk org lain sbnarnya yg salah...mcm tula skang yg blaku kat opismate yg pnah aku anggap kakak....ntah la..nak cite lbih2 kang...klu dia bace blog ni mau perang teluk aku rase..tp pegi mam... la....aku pedulik ape...Mcm2 lg la cite plik kat floor aku tu...Tp skang ni aku mgambil sikap berdiam diri & x nak ambil tahu psl hal yg @//*^^ tu...yg penting...keje aku ok...sahabat2 aku ADD & NURUL & REZA ok ngan aku...Lgpun wat penim pale je pk psl tu semua..Hubby aku pun dah penim hari2 dgr aku bcerita hal opis yang ntah ape2 ntah...sowy sayang..pasni i cerite yg indah2 je tau...But..hopefully everything will over...insyaallah....

No comments:

Post a Comment