5.1.10

Takziah..

Huh...tarikh post tuk 'azam 2010' terawal plak...aku ingat klu save then bile publish akan kluar tarikh yg kite publish..tp ikut tarikh kite save plak....em..x pela..
Penghujung thn 2009 ni mninggalkan byk makna dlm hidup aku...salah satunya pemergian bonda kepada ayah ku..31.12.09 jam 3.45a.m Mak Wo (panggilan bg nenek) menghembuskan nafasnya yg terakhir...di hospital besar Selayang setelah 2 mgu terlantar dihospital akibat sakit tua...Wo pergi pada usianya mencecah 97 thn....Setelah kate sepakat dibuat w0 akan dikebumikan di Kuala Lumpur...atas sbb ape aku pun x tau...Jenazah dibawa ke rumah pakcik aku di Ampang...kat sana segala urusan pengendalian jenazah di buat. Ntah kenapa hari tu tibe2 tuk kali terakhir aku nak tgk sgt nenek aku sampai mandi mandi jenazah & kapankan jenazah pun aku terlibat...Sedih sgt time nak mandikan jenazah..aku bayangkan time tu aku @ family aku yg lain terbaring kat situ..Terasa insaf sgt hari tu..Lepas waktu Zuhor jenazah selamat dikebumikan..di Tanah Perkuburan Cheras Baru kat Jalan Kuari... Semoga roh arwah tergolong dlm roh2 org yg beriman...Al Fateha...

No comments:

Post a Comment