20.4.10

AnDai KU tAHu...

Tghr ni..aku ada ceramah motivasi..kali ttg SIKAP. Sronok jg bile sekali sekala ada program ilmiah dekat opis...So far..ceramah kali ni..mmg bes..byk juga la yg kita x tahu jd tahu...Ape yg best ending program...Ustad tu minta kita ramai2 nyanyikan lagu ANDAI KU TAHU by UNGU. Bagi aku lagu tu mmg mnyentuh jiwa..mula2 lagu ni kluar dulu aku da rase..lain mcm.Terasa betapa singkatnya kita di dunia ni..betapa naifnya kita di dunia ini..Sedih sgt..Cukup sediakah aku untuk hadapi hari kematian ku...?
Andai kutahu...
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku
Andai kutahu
Kapan tiba masaku
Ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku
Aku takut Akan semua dosa dosaku
Aku takut Dosa yang terus membayangiku
Andai kutahu
MalaikatMu kan menjemputku
Izinkan aku
Mengucap kata tobat pada Mu
Aku takut Akan semua dosa dosaku
Aku takut Dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku Dari segala dosa dosaku Ampuni aku
Menangisku bertobat padaMu
Aku manusia Yang takut neraka
Namun aku juga Tak pantas di surga

No comments:

Post a Comment