27.10.09

sahabat, kawan & musuh

wajah-wajah sahabat bagi aku

Sahabat? Best kan klu semua org yg kite kenal adalah seorang sahabat..Kat opis ni adalah 2, 3 org yg aku bole panggil sahabat. Sahabat bg aku sorg yg bole kite percaya, yg percaya kite, yg anggap kite mcm adik brdik..yg..bile kite susah @ senang dia ada. Tp bkn senang tuk cari sorg sahabat...Kawan..mmg ramai tp kdg2 kwn bole jd musuh.. Entah la..lately ni...kawan2 kat opis dah x bes mcm dulu. Ada yg bmasam muke, x tegur sape...nape ek? Byk faktor yg mdorong ke arah smua ni. Antaranye sbb mulut, sbb rase diri tu bagus sgt.sbb rase diri tu je yg betul...manusia ni mudah lupe... Aku...pun turut tkena tempias badai yg mlanda ni...aku akui, aku agak lantang jika bsuara maybe sbb tu kot ada antara kawan yg agak baik ngan aku tbe2 x btegur ngan aku...Mula2 rase pelik tp ntah la aku malas nk pk..Nak2 ble tau yg kawan aku tu pulut mcm @%*&^@ ckp psl aku..Bile dgr mmg rase mcm nak g kat dia then sound kemudian tampar pipi dia. Dgn harapan biar dia tsedar dr lamunan. Tp..aku ada pendirian..xkan aku nk mgamuk x tentu pasal sbb..maybe aku pun ada kutuk @ maki hamun dia... So biarla..manusia bile penat dia stop la..Tp smpai bile smua ni...Aku dah minta maaf pd kawan yg aku rase tibe2 berubah..tp tpulang pd diorg la tuk menilai keikhlasan aku...yg penting aku buat ape yg aku rase perlu...moga2 smua ni akan berakhir..AMIN...

No comments:

Post a Comment